Reklama severského kartelu SAS přesvědčuje, že neexistuje nic takového jako skandinávská kultura

Cenzura a informační manipulace, NWO

Hlavní letecká společnost ovládající trh ve Švédsku, Norsku a Dánsku vstoupila do horkých vod svou novou reklamou, proti které se lidé bouří jako proti globalistické a multikulturní propagandě.

Po debaklu, který tu reklamu potkal, ji SAS potichoučku stáhla, když uvedená reklama prohlašovala, že celá skandinávská kultura je jen půjčená a předváděla černocha, který tvrdil, že není o nic lepší než jeho „vikingští předkové“.

Reklama spuštěná v pondělí začínala pointou, že nic není „opravdu skandinávské“, než se pustila do seznamu věcí, na které jsou lidé ve Švédsku, Norsku a Dánsku hrdí – včetně větrných mlýnů, popularity jízdních kol, práv rodičovské péče a demokracie – kdy o všech tvrdila, že ty věci jsou „opsané“.

Tento opovržlivý přístup byl pak kompenzován čímsi, o čem se předpokládalo, že jde o pozitivní poselství: všechny tyhle věci byly přineseny z poznání jiných zemí a z přijetí všech těchto dobrých věcí nalezených jinde.

Z nějakého záhadného důvodu to nevyšlo tak, jak v dobré víře čekali. Místo aby se lidé začali hrnout na web SAS nakoupit si letenky, aby zaletěli do cizích zemí, kde by pak získali podnětné kulturní obohacení, se lidé hromadně nahrnuli na sociální média, aby tam ventilovali své pobouření:

Zde jsou určité příklady, jak vypadaly nejvíce hodnocené komentáře:

„Jak nechutné video!“

„Tímhle jste se opravdu střelili do nohy.“

„Otevřeně nehorázný nesmysl a podněcování k sebe-nenávisti.“

„Co je opravdu skandinávské? Zjevně vůbec nic.“

„Člověk by se nejspíš neměl nechat zmást manipulacemi takové provokativní reklamy.“

A říkali ještě spoustu takových věcí.

Než bylo toto video z SAS YouTube kanálu odstraněno, tak se jim 97 procent sledujících odhlásilo.

By Emma R. 12 February 2020

Zdroj: https://voiceofeurope.com/2020/02/sas-commercial-there-is-no-such-thing-as-scandinavian-culture/

Sdílejte přátelům

Komentujte

  Subscribe  
Upozornit na