Princ Harry s Meghan zahajují globální přestavbu světa a zlořečí ‚krizi nenávisti‘ na sociálních médiích

Cenzura a informační manipulace, NEJZAJÍMAVĚJŠÍ NOVINKY, NWO

Ve čtvrtek britský princ Harry obvinil sociální média z rozdmychávání „krize nenávisti“, přičemž odhaloval, jak on a jeho manželka Meghan teď budou osobně u společností lobbovat, aby si rozmyslely svoji roli při reklamách na digitálních platformách, a to v rámci svého dvojího úsilí jak o přestavbu světa, tak o přestavbu internetu.

V hostujícím názorovém článku pro americký business magazín Fast Company s nadpisem – „Sociální média nás rozdělují. Společně to můžeme rekonstruovat,“ Harry uvedl, že tento pár strávil posledních několik týdnů výzvami vůdcům businessu a ředitelům marketingu, aby předložili své koncepty změny.

„Společnosti jako ta vaše mají šanci přehodnotit svoji roli ve financování a podpoře internetových platforem, které přispívaly k podmínkám vzniku krize nenávisti, k jejímu rozdmychávání a vytvoření, tj. ke krizi zdraví a krizi pravdy,“ napsal Harry. Žádné společnosti však nejmenoval.

Pak lamentoval nad tím, co vnímá jako „podmínky pro krizi nenávisti, krizi zdraví a krizi pravdy“ rozvíjející se ve světě, přičemž sobě a Meghan určil roli „sociálních bojovníků“ nachystaných napravit ty špatnosti zahnívající společnosti. Uvedl:

Už jsme dělali to samé, když jsme rozjeli kampaň za občanská práva a rasovou spravedlnost zvanou – Zastavte nenávist pro zisk, která usilovala o změny internetových politik kolem nenávistné mluvy – v tomto případě politik Facebooku – tím, že jsme naléhali na společnosti, které na této platformě pravidelně nakupují digitální reklamu, aby po dobu měsíce července stáhly své reklamní výdaje. Ke konci minulého měsíce kampaň (vedená uznávanými organizacemi jako Liga proti pomluvám, Barevná změna a NAACP) vyslala poselství v hodnotě 7 miliard dolarů neutracených za reklamu.

 [ … ]

Na základě rozhovorů s experty v této oblasti jsme nabyli důvěru, že musíme přemodelovat architekturu naší internetové komunity způsobem definovanými více soucitem než nenávistí; spíše pravdou než dezinformacemi; spíše rovností a inkluzivností než nespravedlností a šířením děsu; svobodou slova spíše než vyzbrojováním slova. Do tohoto přemodelování se musí zapojit vůdci průmyslu ze všech oblastí a nakreslit čáru nepřekročitelné hranice v písku proti nepřijatelným internetovým praktikám, stejně jako se aktivně zúčastnit procesu zřízení nových standardů pro náš internetový svět.

Harry a Meghan, formálně známí jako Vévoda a Vévodkyně ze Sussexu, teď žijí v Los Angeles, když v březnu odstoupili ze svých královských rolí, aby si vybudovali nové kariéry.

Tento pár se čím dál více zapojuje do všech druhů projektů od ekologismu po reformu cestování za využití svého královského zázemí jakožto odpichové platformy, aby bylo jejich hlasy hodně slyšet:

Meghan v projevu minulý měsíc naléhala na náctileté dívky a mladé ženy, aby ty občas „bolestivě znějící“ negativismy v internetovém brebentění nahradily větší pozitivitou.

SIMON KENT

7 Aug 2020

Zdroj: https://www.breitbart.com/politics/2020/08/07/prince-harry-and-meghan-lobby-for-global-change-damn-social-media-crisis-of-hate/

Sdílejte přátelům

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments