Pantene protlačuje agendu LGBT při komerční propagaci trans-genderového dítěte lesbických rodičů

LGBTQI, MULTIKULTURALISMUS, NEJZAJÍMAVĚJŠÍ NOVINKY

Nastal čas najít si novou značku šampónu. Společnost péče o vlasy Pantene teď svými produkty protlačuje propagandu LGBTQ. Tato značka se kdysi stala slavnou svými klasickými reklamami z 80. let ukazujícími atraktivní ženu dívající se do kamery se slovy: „Nechovej ke mně nenávist, protože jsem krásná,“ teď ale vložila své naděje do trans-genderové agendy, která úplně odstraňuje ženy a protlačuje „viditelnost trans-genderovosti.“

Nová reklama Pantene ukazuje lesbické rodiče Ashley a Ellie s genderově distrofickým dítětem Sawyerem. Sawyer je biologický kluk, který teď říká, že je holka.

Ashley: Sawyer je stará duše. Je to naše smělé a kreativní dítče. Sawyer je také shodou okolností trans-genderová dívka. Pamatuji, když byla poprvé venku v šatečkách, které chtěla, stejně jako svoje vlasy. A byla tak nějak už sama sebou. A to byl první den, kdy jsem ji viděla. Byla vždy super genderově kreativní a vlasy byly velkou součástí její transformace. Jakmile nám řekla, že se identifikuje jako holka, tak okamžitě chtěla, aby jí narostly vlasy.

Sawyer: Vyvolalo to ve mně dobrý pocit a sebedůvěru a přimělo mě to, abych se cítila, že můj vnitřek odpovídá mému zevnějšku.

Ashley: Bylo to dítě, které vědělo od tak mladého věku, kým je. A jako máma si vždy děláte starosti o své děti, aby byly milovány a akceptovány. Proto vždy Sawyer říkám, aby nikdy neskrývala, kým je, aby vždy byla sama sebou, aby nikdy neměla strach vystoupit a existovat jako osoba, kterou je.

Sawyer: Motto naší rodiny je: „Všichni milují všechny bez ohledu na to, po jaké cestě kráčíte. Znamená to, že mohu být, kým jsem, bez ohledu na to, co to je. Na tom nezáleží, protože mě všichni mají rádi. Radím vám, buďte prostě sami sebou a nedovolte nikomu, aby vám říkal, kým jste.

Člověka by zajímalo, jak autenticky nápomocné by tyto radikální matky byly, kdyby se Sawyer projevil jako tradiční maskulinní muž. A proč ti, kdo údajně vzdorují „genderovým konstruktům,“ vždy redukují projevy ženskosti na vnější znaky jako vlasy?

Pantene vystavil svoji reklamu na twitter s hashtagem #BeautifulLGBTQ.

„Vlasy jsou ohromnou částí naší identity. A mládež LGBTQ+, která se rozhodne jako Sawyer, pak projevuje svoji kreativitu prostřednictvím stylu svých vlasů, což jim pomůže cítit se, jak jsou viděné. Přidejte se k Sawyer a její mámě Ashley a podívejte se, jak je tato rodina krásnou #BeautifulLGBTQ,“ praví se v tweetu.

Tento tweet rychle zasypala kritika toho, že Pantene normalizuje zneužívání dítěte. Několik komentářů si všímá absence jakéhokoliv otce v životě Sawyera. Absence otce a rozbití rodiny je společným jmenovatelem mnoha příběhů trans-genderových dětí.

Pantene rovněž publikoval placený článek na Huffington Post od RYOT Studio propagující Sawyerovu disfunkční rodinu. „Sawyerova sebedůvěra jasně září a konečně doufá, že jí trochu předá vám, mladí lidé, kteří máte problémy naleznout, jak se nejlépe prezentovat ve světě, kde nátlak konformity může omezit sebe-projevení,“ praví se v článku. Neříkejte autorům článku o trans-genderovém „sociální nákaze,“ kterou lze přímo připisovat sociálnímu nátlaku.

Pantene má už spoustu reklam na YouTube, které propagují agendu Gay, Inc. a trans-genderismus, konkrétně pod hashtagem #HairHasNoGender. Pantene vlastní Proctor and gamble, tj. ta samá společnost, která roku 2019 vytvořila urážlivou reklamu, „Věříme,“ v níž se muži líčí jako z podstaty toxičtí. Procter and Gamble potom pak zažila zhroucení hodnoty značky Gillette.

Doufejme, že produkty Pantene teď potká ten samý finanční osud jako Gillette. Odmítáním nakupovat jejich produkty vyšlete této společnosti vzkaz, že zdraví dospělí si nemyslí, že zneužívání dětí je krásné.

Elise Ehrhard

March 18th, 2021 7:00 AM

Zdroj: https://www.newsbusters.org/blogs/culture/elise-ehrhard/2021/03/18/pantene-pushes-lgbt-agenda-commercial-featuring-trans-child

5 1 vote
Article Rating

Sdílejte přátelům

Subscribe
Upozornit na
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments