Přesně, jak jsme minulý měsíc předpověděli, síly NATO a jimi podporovaní rebelové z Al Kaiídy spustili mohutný útok na Tripolis, aby rozpoutali loupení a dobývání Libye v čase kritických rozhovorů v OSN vedených o palestinské státnosti, které by měly začít během necelých dvou týdnů
8. července v článku nadepsaném US chtějí Kaddáfího svrhnout do září jsme hlásili, že “Spojené státy a Francie stanovily 2. září jako konečný termín ke svržení libyjského vůdce plukovníka Muammara Kaddáfího silami NATO, které jsou připraveny zasadit, když Kaddáfí odmítne v klidu odstoupit, drtivé údery.
Ty drtivé údery nyní právě probíhají, jak přichází zprávy o více než tisíci mrtvých s tisíci dalších raněných během víkendových bitev vedených válečnými loděmi a bojovými letouny NATO jako součásti „Operace svítání mořské víly“, která byla vedena k zajetí Kaddáfího synů, když se sám Kaddáfí údajně skryl.
Bojové letouny britské RAF byly vyslány, aby zaútočily na klíčové režimní cíle, zatímco média předstírala, že celý ten útok byl autentickým povstáním libyjského lidu a nekonečně přehrávala záběry oslavujících davů.
V další zprávě, kterou jsme vydali 15. července, jsme uvedli, že síly NATO a armáda rebelů spustí konečné bombardování Tripolisu během 6-8 týdnů, pokud Kaddáfí odmítne odstoupit, k čemuž přesně došlo jen zrovna o 6 týdnů později.
Barack Obama a David Cameron nyní spěchají, aby se na tomto představení přiživili drsňáckou mluvou, jako by to oni osobně ty útoky vedli. Ve skutečnosti nepředstavuje dobytí Libye o nic víc než další akcí koloniální loupeže zastupované válečnou mašinérií NATO s tím, že Sýrie je dalším cílem za rohem.
Válka byla rozpoutána za škodolibé podpory západních korporátních médií na základě hoaxu, že Kaddáfího vláda plošně masakruje „protestující“. Ve skutečnosti tito „protestující“ veleli tankům a bojovým letounům. Po týdny tisk establishmentu to, co bylo občanskou válkou, přeonačoval na brutální sérii zločinů proti lidskosti ze strany Kaddáfího režimu, jen dost dlouho na to, aby Spojenými národy prošla rezoluce o „bezletové zóně“, která se okamžitě přes noc přetvořila na masivní bombardování NATO.
Globální centrální banky nyní baží po na ropu nejbohatším Africkém národě, přičemž si současně dělí těch asi 144 tun zlatých prutů – které by nějak mohly nahradit Hugo Chaveze poté, co oznámil, že Venezuela znárodní svůj průmysl drahých kovů. Pokud se ovšem Chavez nestane další hlavou kusu určeného k porcování při další „humanitární intervenci“.
Útok na Libyi Obama rozpoutal i bez souhlasu Kongresu a navzdory radám svých vlastních ústavních právníků a se slibem, že ten konflikt potrvá „dny, nikoliv týdny“ a stal se ostentativní ukázkou toho, že tzv. „válka proti teroru“ se ukazuje být dost krutým hoaxem.
Síly NATO a jimi vyzbrojení, financovaní a vycvičení militanti z Al Kaiídy, kteří před tím zabíjeli vojáky US, se od samého počátku a v rozporu s vlastní zakládající rezolucí chystali nahnat rebely k pochodu na Tripolis. Jak už hlásil Wall Street Journal v článku nazvaném Ex-múdžáhídi pomáhají vést libyjské rebely, jsou to teroristé z Al Kaiídy, kteří přímo spolupracovali s bin Ládinem, kdo byli v povstalecké armádě pověřeni verbováním, výcvikem a polním velením na bitevní linii.
Celkový plánovaný rozsah této války byl o ukořistění Libyie jako dalšího předmostí k pokračujícímu budování impéria na Středním východě a v severní Africe, a právě kvůli tomu neokonzervativní (nocons) z PNAC nařídili „laureátovi Nobelovy ceny míru“ Obamovi, aby v první řadě provedl právě tohle. Tahle dobyvatelská výprava byla o zabezpečení nejbohatších zdrojů ropy v celé Africe, byla o ukradení 6 miliard dolarů ve zlatých rezervách a bylo o zastavení čínského úsilí o cosi blížícího se rekolonizaci Afriky.
Ačkoliv byl Kaddáfí určitě autokratický diktátor, reinvestoval velkou část libyjského ropného bohatství zpět do země, transformoval ji na jeden z nejrozvinutějších národů v celé oblasti, a právě kvůli tomu spousta příslušníků střední třídy ve větších městech zůstala nadále v táboře zastánců tohoto libyjského vůdce.
Vše, co se teď změní, je to, že síly NATO a centrální banky, které jsou za nimi, nakonec využijí této příležitosti řádně Libyi vydrancovat ode všeho, co má. Životní úroveň spadne, kontrolu nad zemí převezmou mocní zkorumpovaní muži s požehnáním globalistů a ti tuto zemi budou držet na lopatkách pro svoje vlastní zájmy, po tu dobu, pokud dovolí letectvu NATO a US stavět po celé zemi válečné základny.
Globalisté se nyní už cítí bezpečně před nějakým protiútokem Kaddáfího sil v poslední minutě, mohou tedy teď svou válečnou mašinérii zaměřit na svrhávání další kostky domina na cestě ke světové dominanci. Zůstává teď ověřit, jestli to bude Sýrie, Irán, Pákistán nebo něco jiného, a vhodný hoax k tomu jako záminku pro invazi vymyslí média západního establišmentu, která servilně zfabrikují perfektní báchorku ke krvavému útoku maskujícímu se za humanitární pomoc.
Paul Joseph Watson
Prison Planet.com
pondělí, 22.sprna, 2011
Pro NWOO přeložil Miroslav P. opravil VJ
České titulky zapnete CC
Kam dál:
- Novinky.cz: Zprávy o znásilňování v Libyi jsou možná jen propaganda NATO
- Proti Kaddáfímu je koalice humanitárních teroristů, CIA i al-Káidy
- Udělali z OSN i NATO vojenské agresory. Svět míří k další válce
- Podpoří NATO britské rebely a svrhne bomby na Westminsterský palác?
- Libye a Írán žádají OSN: Zakročte proti vládě v Anglii







zase to nepřehánějte s těma konspiracema. Situaci v Libyi jsem studoval a tenhle článek je dost ujetej. Radši zůstaňte u odborných článků, které nejsou tak zaujaté.
To že libyjští rebelové jsou Al-kaida, to je zpráva jak z Halo novin
. Samozřejmě že jich tam pár být může, to je statistická jistota. Ale průřez rebelů jsou normální mladí lidé, kteří nemají rádi Kaddáfího. To je vše.
Pane jo!!! To je clanok!!! Autor musi zit v takom strachu ze aj do prace chodi v ciernom kabate a slnecnych bryloch. V srajtofli ma tak 5-6 roznych preukazov a nejake rusicky signalov. Jezisi chlape v klude, ja som uz cital na tuto temu vselico ale toto je fakt ze whoaaaaaaaaaaa. KEEP CALM.
Skvělý článek, jen škoda těch komentářu pod ním. Evidentně ještě žijí svůj sen.
Pan Master je zrejme plateny diskuter, pripadne jeho najodbornejším čítaním je zrejme Nový Čas…
…pardon, v čechách to bude nejaký Blesk…
Roman, avari: urážet umíte…. Nadáváte na mainstreamová media a přitom se chováte 10x víc nestraně než oni. Narozdíl od Vás mám info ze všech zdrojů a ne jen od Alexe Jonesse jako vy.
pardon 10x mín nestranně.
zmanipulovaní mainstreamovými medii jsou katastrofou. Zmanipulovaní kospiračními teoriemi nejsou o nic lepší.
@Master: Podelte se snami prosim o sve zdroje. To myslim bez jakekoli ironie.
Sitaci v Lybii take sleduji z ruznych zdroju a zajimalo by me co povazujete za „konspiracni“ ci zavadejici.
Pokud jde napr. o al-quaidu, tak to je informace znama i z mainstreem medii a overena.
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/africaandindianocean/libya/8407047/Libyan-rebel-commander-admits-his-fighters-have-al-Qaeda-links.html
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/africaandindianocean/libya/8414583/Libya-al-Qaeda-among-Libya-rebels-Nato-chief-fears.html
http://www.huffingtonpost.com/2011/03/29/al-qaeda-libya-_n_842009.html
http://thenewamerican.com/world-mainmenu-26/africa-mainmenu-27/6855-un-obama-fighting-alongside-al-qaeda-in-libya
To je myslim jeden z hlavnich duvodu, proc se z mirumilovnych protestu staly ozbrojene strety pote, co extremiste (dle nasledujiciho clanku a videi) zautocili na kasarna a sklady zbrani.
http://libyancivilwar.blogspot.com/2011/07/video-study-rebels-attack-libyan.html
Zajimam se i o nazory lidi, kteri v Lybii nejakou dobu zili a maji s tamejsim prostredim zkusenosti:
http://media.memy.cz/2011/06/jak-se-zilo-v-libyi/
Nerikam, ze vsechny tyto zdroje musi byt 100% pravdive, ale o tom, ze ze zpravodajstvi kazdodenne slysime spoustu lzi jsem zcela presvedcen.
Pro MASTER: a Sametovou revoluci taky uspořádali studenti,že?…hi hi…jak zaznělo výše:žijte svůj sen i nadále,Mistře…chi chi
vca: no vy víte nejlíp jak co kdy a kde bylo. Nepotřebujete ani nic, kouknete na jeden článek a hned víte co je pravda a co zlotřilé spiknutí.
možná je obě strany mají trošku pravdu, hm?
trošku pravdu? Reformy.cz spojují své jméno s politickou stranou a aby si zachovaly důvěryhodnost, tak by měly zveřejňovat jen články pravdivé a ne články „něco na tom bude“
Cetl jsem hodne konspiracnich clanku. Ale u tohoto mám poprvé v zivote pocit, že popisuje realitu. Souhlasím s clankem, nesouhlasim s temi, co jsou proti. Dekuji za prijemny prispevek. Sedi mi to do mozaiky zivota, ze vse se nedeje jen tak. Tak jako nam rikaji v novinach. Jeee, vzdyt ten Kardafi je tedka nejak zly? Za celych 20 let se nic nedelo a ted najednou, kdyz je dolar a ropa vysoko? Too much coincidence.
Master:Pravdivé články?A ty vydává kdo?Největší západní média?Nenechte se vysmát.Lhaly v případě ZHN v Iráku(Scott Ritter šéf zbrojních inspektorů OSN řekl 4 roky před začátkem invaze,že všechna zařízení na výrobu ZHN byly zničeni v roce 1998).Stejně jako lhaly o spojení mezi Irákem a Al-káidou.Myslím,že v libyi nejde na 99,9 procent o ochranu civilistů,protože s některými represivní režimy západ čile kšeftuje a podporuje je(a samozřejmě civilisté zde nikoho nezajímají).Proto jako důvody zbývají finanční nebo geopolitické zájmy.Se článkem souhlasím.
To už si děláte srandu?! Čekal jsem, že lidé vedoucí ušlechtilou informační válku proti NWO budou umět pracovat s informacemi. S trochou logického myšlení by vám asi už došlo, že Kaddáfí v posledních 10 letech pracoval pro NWO, byl dokonce jejich nejvlivnějším spolupracovníkem v Africe. Všechny jeho názory o islamizaci Evropy atd. jsou téměř totožné se světonázorem Bilderbergu.
A to nejdůležitější? Je to Africká unie. Kaddáfí plánoval sjednotit Afrika na jeden stát! Nepřipomíná vám to něco? Všechny ty články o tom, jak chce Bilderberg pomocí kontinentálních Unií vytvořit globální vládu?
Kaddáfí však v únoru začal masakrovat demonstranty. A Bilderberg přeci nemůže být s nikým takovým spojován. Tak se na něj vykašlali. A celou dobu plánovali ho zabít. Ne proto, že by byl jejich nepřítel, ale proto, že to byl jejich přítel a věděl příliš mnoho.
Kaddáfí byl velký zločinec. To, že padne je jedině dobře. Místo, abyste však zapojili mozečky, tak jste se nechali unést svým antiamerikanismem a prohlásili ho za hrdinu. Bravo, stateční bojovníci proti NWO!
@Master: Zatim jste nedolozil zdroje sveho „studia“.
Kde napriklad berete jistotu ze: „Ale průřez rebelů jsou normální mladí lidé, kteří nemají rádi Kaddáfího. To je vše.“
Mnoho pramenu tvrdi neco jineho:
http://www.accuracy.org/release/libya-who-are-the-rebels-wikileaks/
http://www.telegraph.co.uk/news/wikileaks-files/libya-wikileaks/8294818/DIE-HARD-IN-DERNA.html
http://tarpley.net/2011/03/24/the-cia%E2%80%99s-libya-rebels-the-same-terrorists-who-killed-us-nato-troops-in-iraq/
,kde je mozne si stahnout studii West pointu, ze ktere cerpa.
Jednotlive frakce se mezi sebou vrazdi:
http://www.presstv.ir/detail/191507.html
Stavite se tedy do dlouhe fronty lidi, kteri napadaji neci tvrzeni jako „nepodlozene konspirace“ aniz jsou sami schopni podlozit sva tvrzeni ci poskytnout relevantni argument.
Uvedomte si jak arogantni je takove jednani vuci lidem, kteri skutecne obetuji svuj cas a energii pro ziskani nezavislych informaci o tak zavaznych skutecnostech.
Pokud mate dobre zdroje upresnujici dane udalosti ci vyvracejici nektere teze clanku, tak se s nami o ne podelte, protoze nikdo z nas neni neomylny a zadne zdroje nejsou 100% objektivni.
a co kdyz kadafi svuj postoj prehodnotil a chtel jit svou cestou?
pro Moggs: Musím říct že nad touhle souvislostí už jsem také uvažoval. Nicméně moje současné časové možnosti a znalosti mi nedovolují, abych si tohle nějakým způsobem zkusil ověřit.
Kdyby Vám předložily jen 1/10 pravdy tak by to ten Váš mozeček ani nevstřebal…Pravda je daleko,daleko šílenější než tyto konspirační teorie..Většina se s toho snu ani neprobudí..
Master : kde je v mém příspěvku urážka, hm? Akorát tu spamuješ.
Mastere, jsi na řadě aby jsi ukázal své zdroje, jediné co děláš je že plkáš, tak čekáme na tvé zdroje.
situaci na blízkém východě i Libyi studuji už dlouho. Myšlení tamních lidí, jak uvažují, náboženství, původ terorismu atd. Není to jeden zdroj na který bych mohl odkázat, jde o pochopení celkové mentality lidí. O Libyi jsem čerpal ze všech zdrojů, včetně těch alternativních. Dostatek na to, abych si udělal názor na to co je přehnaný, zavádějící, manipulativní atd. Mohu říct, že média lhala například v tom, že Kaddáfí rozdává vojákům viagru aby mohli znásilňovat, najímání žoldnéřů mimo Libyi taky nebylo tak masivní. Alternativní media naopak lžou v tom, že Kaddáfí má v Libyi masivní podporu od obyvatel. Ta není větší než 10-20%. Například alternativní media špatně počítají lidi v pro-Kaddáfího davech atd. Například Kaddáfí si navozí 30 000 svých podporovatelů do nějakého města a tam je natáčí jak demostrují. Alternativná media toto číslo minimálně zdesetinásobí či dokonce jsem viděl i mnohem větší čísla. Alternativní media také zapomínají na fakt, že Kaddáfího vojáci téměř neberou zajatce. Popravujou je a to často dost brutálně, například upalování zaživa. Se zločiny rebelů se to nedá srovnávat, ti alespoň zajatce převážně zavírají do vězení, protože si to západ vyžádal a také proto, že v Kaddáfího armádě bojuje spousta lidí proti své vůli.
Bavíte se o tom co je pravda a co ne? Najednou se začala používat slova : konspirační teorie.. a ti, co ještě věří,že je nechají „soudruzi“ ze západu a USA bohatnout a žít si v malé čeké zemi na „úrovni“ se rádi ohání tím, že vše co jim bere jejich sen je konspirační teorie.A já VAM ŘÍKÁM PÁNOVÉ: PROBUĎTE SE. Někdo tady vzpomínal studenty a 17.listopad..a vidíte, v mé rodině byl člověk, který viděl na vlastní oči studentku „Dražskou“, jak se zhroutila v jednom z bytů, kde se scházeli chartisti..a co myslíte,že měla za úkol..a proč se psychicky zhroutila..byly tam jiné zájmy a vše bylo dohodnuto s tehdejší STB !!! a proč…protože Česká republika měla nepředstavitelný najetek, který měl postupně přejít do soukromých rukou…OKRADLI všechny poctivě pracující občany ČR..bohužel…takže…to je tak, to jsou dějiny psané na pozadí a nejsou publikovatelné..proto je dnes Dražská tam kde je…kdoví,kdo ji do tohoto stavu přivedll,on by jí dnes nikdo nevěřil a označil logicky feťačkou, protože toho chuděra moc věděla..nakonec..i Standa Motl o tom něco točil..jen ten večer 16.11.89 v jedné pražské vile zůstane pro všechny velmi dlouho zapovězen pro otevřený pohled…takže…žijme dále v iluzích o amerikém snu svobody a neskutečně osvobozující síle peněz..vždyť ti co dnes zbohatli, jsou vlastně proto bohatí, abychom na ně mohli makat a dál platit několikanásobně předražené státní zakázky…AŤ ŽIJE „DOMA TEMNA“ V ČR a nejen zde…na celém světě !!!!
„Alternativní media naopak lžou v tom, že Kaddáfí má v Libyi masivní podporu od obyvatel. Ta není větší než 10-20%.“
Nevim kolik procent podporuje Kadafiho a kolik rebely, da se vsak predpokladat, ze ze situace bude ponekud odlisna na vychode kolem Darna a Benghazi a treba v Tripolisu.
„Se zločiny rebelů se to nedá srovnávat, ti alespoň zajatce převážně zavírají do vězení.“
Skutecne? Mame overene zpravy a jistotu, kdo koho vrazdi?
http://jhaines6.wordpress.com/2011/07/21/skynews-west-ignoring-rebel-war-crimes-claim-civilians-fleeing-to-tripoli-in-libya/
http://www.youtube.com/watch?v=hzhjZ3uIqDk
http://www.youtube.com/watch?v=DtuIZozNryo&feature=related
http://globalciviliansforpeace.com/2011/07/22/nato-ignores-rebel-crimes/
http://www.youtube.com/watch?v=VQHBq8-xyLs&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Q1aI4QtenBM&feature=related&skipcontrinter=1
Master: Vy jste komediant, typicky cech s patentem na pravdu. Misto slov „ja mam sve info“ se pokuste jako Jan Svoboda uvest nejake materialy.
zdroje si nepamatuju, nastudoval jsem toho obrovské množství, viděl snad všechna videa co jsou na youtube (až stovky) Nemám čas nikoho přesvědčovat. Co jsem napsal, za tím si stojím.
Mimochodem RT je placena ruskou vládou, aby dělala propagandu z druhé strany. Slepě věřit jedné nebo druhé propagandě je šílenost a ukazuje to na nulový cit některých diskutérů pro objektivnost.
Ano, RT je jednostranna. Druhou stranu nam delaji zapadni media a casto nam dokazuji, ze lzou.
Jako kdyz zabery z protestaci v Indii vydavaji za Zelene namesti v Tripolisu!
http://fkpolitics.wordpress.com/2011/08/25/busted-again-incredible-fake-mass-media-footage-bbc-shows-%E2%80%9Cgreen-square-libya%E2%80%9D-from-india/
A nepotrebuji jedinnou reportaz RT abych si overil konzistentnost zapadnich zprav ci abych si udelal obrazek o motivaci politiku na zaklade jejich kroku.
opravdu konkrétně tohle považujete za cílenou manipulaci? Vždyt ty lidi nemají ani lybijské vlajky, nevypadaj jako Arabové. Spíš bych to viděl na totální tupost člověka, co ty záběry připravoval. Bohužel ti reportéři na tom viditelně nejsou lépe. Takhle promyšlená manipulace nevypadá…..
Některé diskuse se zvrtávají v emoční útoky. Stačí sledovat fakta, bez hodnocení. Pokud si je dokáži vyložit nezaujatě, pravdu má autor – a to i bez konspiračních teorií. Ve vývoji světa jde vždy o moc, peníze, území… A v současné době opravdu i o světovládu. Kde se objeví více souladných prvků, tam se spustí akce. Černý Petr skončil v rukách Kadáfího. Kdo bude další? Země jsou vytipované správně.
Souhlasím s Masterem, je to tady jak u komoušů a jejich Haló Novin, nechcete náhodou postavit Kaddáfímu nějakou sochu ? … : „Ačkoliv byl Kaddáfí určitě autokratický diktátor, reinvestoval velkou část libyjského ropného bohatství zpět do země, transformoval ji na jeden z nejrozvinutějších národů v celé oblasti, a právě kvůli tomu spousta příslušníků střední třídy ve větších městech zůstala nadále v táboře zastánců tohoto libyjského vůdce.“ Ano, p. Kaddáfí je nepochybně velký státník, budeme pak všichni brečet, až ho to „hrozné NATO“ třeba nedejbože donutí spáchat sebevraždu. Nechápu, jak tento web může být spojován se stranou Svobodných, je to úplně postavené na hlavu a hlavně díky němu již Svobodné nikdy volit nebudu, protože jim udělal tak nehoráznou „reklamu“, že si to samotní představitelé strany snad ani neuvědomují …
Pre mna zaujimavy clanok ktoremu ja verim
Hezký den, mě by zajímalo, proč je Kadáffí zločinec. Například tady
(http://cs.wikipedia.org/wiki/Muammar_Kadd%C3%A1f%C3%AD)
jsem se tedy dočetl o několika teroristických akcích, z nichž né všechny jsou uplně seriozní.
(http://zpravy.idnes.cz/libye-za-atentat-v-lockerbie-nemuze-tvrdi-zbrojari-f8f-/zahranicni.aspx?c=A070827_205000_zahranicni_dp)
A samotná Libye se k nim přiznala až v roce 2003, kvůli kšeftům:)
Jinak jsem se nedočetl o ničem jiném, proč by Kadaffí byl nějaký extra zločinec, kterého musí honit celý svět.
Jen by mě to zajímalo, protože velmi často narazím na člověka, který má kadáffího za zločince, který by měl viset.
—-
Pro mě například je zajímavý fakt, že Libye za těch 40 let „hrůzovlády“ se z původních 1,5milionu obyvatel rozrostla na 6milionů a to při zachování/zvyšování standardu obyvatel. Nevím o tom, že by se někde v evropě či jinde ve světě, vyskytovala země s takovými poměry. Myslím, že lidem chybí nadhled, aby pochopili jaké tlaky na Kadaffího museli vyvíjet všechny velmoce po celou dobu jeho vlády, aby se dostali k ropě.
Připomělo mi to rozhovor se Sobotkou jakožto bývalým předsedou senátu o Lisabonské smlouvě. Kdy v tom rozhodvoru přizná, že vlastně to nebyl dobrý tah, ale „Nedovede te si představit ten tlak, co byl vyvíjen, pro podepsání LS“ a xkrát to opakuje. Kdy na něj podle jeho slov doslova křičeli na jednáních s EU protagonisty.
2onouch
co si tak precist neco o Kadafim?
na wiki je mimo jine toto:
V zahraniční politice utužoval vztahy s arabskými zeměmi. V roce 1970 se jmenoval premiérem i ministrem obrany a podařilo se mu vynutit zrušení americké vojenské základny na předměstí Tripolisu a britské vojenské základny v Tobruku. Do konce téhož roku vyhnal asi 20 tisíc obyvatel italské národnosti. Základem jeho hospodářské politiky bylo znárodnění ropných rafinérií. Zakázal také alkohol a hazardní hry. V době, kdy přebíral vládu, patřila Libye k nejchudším zemím světa; dnes má nejnižší podíl obyvatel žijících v chudobě z celé Afriky. Během jeho vlády stoupla gramotnost z 10 % na 88 %. Vytvořil zdravotnickou síť na dobré úrovni (před jeho nástupem k moci bylo 10 % Libyjců slepých, v některých oblastech polovina lidí trpěla trachomem, více než třetina kojenců umírala do jednoho roku[zdroj?]). Průměrný věk dožití je dnes nejvyšší na kontinentě (muži 75 let, ženy 80 let; tedy vyšší než v České republice). Veřejný dluh je druhý nejnižší na světě. Většinu úspěchů Kadáfího vlády lze spojit s pokračujícím nárůstem cen ropy po ropné krizi roku 1973. Během jeho vlády se ekonomika nijak nediverzifikovala, v současnosti vývoz ropy tvoří 70% HDP. [2]
Vim, wiki pro nekoho neni verohodna, no nevim o zadnem politikovi „vyspeleho zapadu“, ktery by udelal neco podobneho pro svoji demokraturu
Nedokážem pochopiť „ľudí“ , ktorí nám stále predstierajú USA a ich komplicov, za tých, čo vytvárajú dobro a poriadok vo svete. Jediné čo robia je, že vymieňajú ľudí za ľudí, aby si upevňovali moc a postavenie, a pomaly vytvárajú nie život, ale jednu veľkú fabriku, ktorá im prinesie to, po čom tak túžia. Ale dobre vieme, že každej rozprávke bude raz koniec, a inak to nebude ani tento krát – len s akými následkami pre život!
Moggs: je velmi zaujimave ako mozes snahu Kaddafiho povzniest celu afriku a osamostatnit sa od kolonizacie zapadnych mocnosti prisudit k tomu ze je v bande NWO. Vela sa tu rozprava o rope ale tej libyi zas tolko nema ja by som skor prisudzoval intervenciu hlavne kvoli snahe obchodovat v celom regione zlatom…A rad by som vyjadril svoju podporu tejto stranke a strasne Svobodny pretoze je uzasne ze sa tato strana neboji priopragovat tieto informacie. pretoze to robia vsetci ostatny. Ked politik skritizuje alebo vyjadri svoj nazor tak je osocovan a prenasledovany. to aby sme vsetci drzali hubu a krok…
Jde o geopoliticky zisk, zakladny, zlato, ropu, podzemni reky a likvidaci rozvijejiciho se suvereniho statu. Libye jako prosperujici narod byla znicena. Pravdepodobne bude nasledovat civilni valka. Nic co by nebylo analytikum z NATO a spol jasne.
Syrie je dalsi na rade, pokud se podari odstranit Kadafiho fyzicky, nebo efektivne rozlozit jeho retezec veleni..
Nejsem fanousek Kadafiho, ale cim dele NATO zdrzi, tim lepe pro nas vsechny. Valka s Iranem nikomu neprospeje, krome NWO.
Je fajn ze nekdo pokryva skutecne zpravy.
PS OT: Chrante svou kupni silu s Au/Ag. Ekonomicky vzato je 5 minut po dvanacte. Fasada se borti a za ni neni nic, nez stovky bilionu $ dluhu v podobe bezcennych derivatu.. Dluh ktery nemuze byt nikdy splacen a ktery byl podvodne pripsan nam vsem. Fiatni meny se vrati ke sve intristicke hodnote. Budte pripraveni a budte nezavisli na systemu, pokud to je jen trochu mozne. A az zase vyrukuji s nejakou pandemii ala praseci chripka, tak si nejdriv neco dukladne zjistete o tom, co ze si to chcete pichnout do zil v podobe vakciny.. pro vase vlastni dobro.. mluvim jen sam za sebe, ale sve deti bych NIKDY nevakcinoval..
p. Dračka: Jednoduché. Myslím, že nikdo nepopírá, že EU byla stvořena k ovládnutí Evropy. Zdá se mi velice pravděpodobné, že Kaddáfí chtěl s Africkou unií udělat totéž. Vždyť si sám říkával „Král afrických králů“. Ale komu by se to hodilo ještě víc než Kaddáfímu, kdyby vznikly Spojené státy africké? No přece NWO! Jak jinak si myslíte, že hodlali ovládnout svět, než za pomoci kontinentálních unií? A až by spojili vševhny Unie a vznikl superstát po celé ploše Země, mohli by si vzít ropu a zlato od kohokoliv! Oni čekají už dlouho, řekl bych, že min. od 30 let minulého století, tak proč by si na ropu nepočkali těch pár zbývajících let? Byla by blbost kvůli tomu svrhnout Kaddáfího, který to pro ně pracuje.